Izdelke je mogoče plačati v enkratnem znesku razen kjer je to izrecno navedeno.
Plačati je mogoče:
- s kreditnimi karticami: Eurocard/Mastercard, Visa, Maestro, Visa Electron, Activa, American Express;
Plačilo se izvede ob zaključku naročila.
S kartico Diners je možno plačati v 12 obrokih ob obisku v salonu (spletno plačilo na obroke ni možno). Pri spletnem plačilu s kartico Diners izberite možnost Discover kartice.
Podjetje Wasup d.o.o. si pridržuje pravico, da za določene ali vse izdelke oziroma storitve ne ponudi vseh možnih načinov plačila. Prav tako si pridržujejo vse pravice do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli načina plačila ali plačilnih pogojev brez posebne najave, vsekakor pa je kupec še pred opravljenim nakupom seznanjen tako z načini plačila kot tudi s plačilnimi pogoji in ob opravljenem nakupu v naši elektronski trgovini v njih izrecno privoli.
Težave, ki se vam lahko pojavijo pri plačilu s kreditno kartico:
Zakaj se mi je izpisalo opozorilo "Plačilo zavrnjeno"? Več razlogov je, zakaj se vam je izpisalo opozorilo "Plačilo zavrnjeno". Glavni med njimi so:
Naslov plačnika, ki ste ga vpisali v naročilnico, ni enak naslovu na kartici, ki ste jo uporabili kot plačilno sredstvo. Preverite, ali se naslova ujemata. Izplačilo bo v nasprotnem primeru pri preverjanju z ukrepi proti zlorabam zavrnjeno. Taka zaščita varuje lastnika kartice proti zlorabam v primerih, ko je kartica ukradena ali če jo izgubite.
Številka kartice je napačna. Preverite številko in pri morebitnem ponovnem vpisu številke ne uporabljajte vezajev, pomišljajev ali presledkov med številkami. Na primer 1234987650 je pravilno zapisana številka kartice, 1234 - 9876 - 50 pa je napačna.
Datum veljavnosti kartice je napačen. Ujemati se mora z datumom na kartici. Preverite, če se datum veljavnosti iz naročilnice ujema z datumom na kartici.
Plačilni kartici je potekla veljavnost. Preverite datum na kartici, če morda ni potekla veljavnost vaše kartice.
Plačilna kartica je preklicana ali prijavljena kot ukradena. Pri banki, ki vam je kartico izdala, preverite, če je vaš račun še veljaven.
Presegli ste limit, ali pa bi s tem plačilom presegli limit na svojem računu. Pri banki, ki vam je kartico izdala, preverite, kakšno je stanje na vašem računu. Če ste na primer v zadnjem času veliko priključno kupovali ali pa ste načrtovali potovanje in pri tem opravili tudi rezervacije, vam je banka verjetno omejila izplačila zaradi drugih izplačil, ki so v teku.
Če ste vpisali pravilne podatke in je stanje na računu plačilne kartice v okviru dovoljenega, vam pa se še vedno izpisujejo opozorila o zavrnjenem plačilu, so se morda pojavile motnje na zvezi z bančnim sistemom potrjevanja izplačil, ki začasno ovirajo poslovanje. Poskusite še enkrat pozneje ali pa se obrnite neposredno na trgovino za pomoč. To lahko uredite tako, da se vrnete na spletno stran trgovine. Odtipkate naslov na enotnem iskalcu virov (URL), ali kliknete gumb "Nazaj" tolikokrat, da se vrnete na spletno stran trgovine, ali pa se vrnete na spletno stran naročilnice in izberete povezavo "Trgovina" na koncu strani. Ko boste spet na spletni strani trgovine, poiščite ustrezne podatke, ki vam jih ponujajo.
- Po povzetju;
Kupec poravna stroške kupnine ob dostavi.
- Osebni prevzem
Kupec poravna stroške kupnine ob prevzemu pošiljke.